.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه شورای هماهنگی نیروهای انقلاب علیه هاشمی‌رفسنجانی

شورای هماهنگی نیروهای انقلاب‌اسلامی در نامه‌ای سرگشاده به هاشمی‌رفسنجانی مواضع خود را در خصوص سخنان وی در خطبه‌های نمازجمعه هفته گذشته تهران بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس در این بیانیه آمده است:

1- آیا حضرتعالی که در نماز جمعه آخر مقام معظم رهبری حضور نداشتید از طریق رسانه‌ها و افراد مورد اعتماد خودتان هم! نشنیدید که حضور میلیونی اقشار مختلف و با سلایق گوناگون مردم فهیم تهران در آن و خطبه‌های را‌ه‌گشا و هدایت گر ولی امر مسلمین بی‌نظیرترین و تاریخی‌ترین نماز جمعه را به وجود آورد که نماز خودتان را با اوایل انقلاب مقایسه نمودید؟

2- آیا به نظر حضرتعالی سخنان شما در خطبه‌ها مصداق کامل فراجناحی بود یا حمایت از یک جناح قانون‌شکن و قانون گریز و گروهی اغتشاشگر و اوباش که لقب زندانی سیاسی به آنها دادید و در مقابل تخریب کامل جناح اصولگرا و ارزشی و حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات؟

3- آیا حضرتعالی که همه را به قانون و پایبندی به آن رهنمون نمودید خود نیز به آن عمل می‌نمایید یا فقط برای دیگران عمل به آن را توصیه می‌فرمایید مگر قانون در کشور ما شورای نگهبان را تنها مرجع تایید کننده انتخابات نمی‌داند؟ مگر نه اینکه شورای نگهبان صحت انتخابات اخیر را تایید نموده پس چرا شما به آن اعتراض کردید؟

4- جناب آقای هاشمی مگر تخریب و به آتش کشیدن اموال عمومی، اموال مردم، کشته شدن عده‌ای از هموطنان بی‌گناه، اخلال در نظم عمومی جامعه، شعار بر علیه ارکان نظام و ... از مصادیق بی قانونی نیست؟ پس چرا حضرتعالی در خطبه‌هایتان کوچکترین اعتراضی به این مسائل نکردید و آن را محکوم نفرمودید.

5- مگر حضور 40 میلیونی رای‌دهندگان موید نظام و سران نمی‌باشد که شما نظام را متهم به بی‌اعتمادی می‌کنید؟ آیا متهم کردن نظام به بی‌اعتمادی خودش مصداق قانون‌شکنی نمی‌باشد؟

6- جنابعالی که می‌فرمایید در آخرین روزها بذر تردید در مردم افشاندند، آیا این تردید در قشر خاص بود یا کل نظام و انتخابات و اگر فقط در مورد عملکرد غارت کردن بیت‌المال بود آیا باید اسم آن را بحران نامید و زمین و زمان را به هم دوخت واصل انتخابات و اعتماد مردم به نظام را زیر سوال برد؟

7- برادر بزرگوار مگر جناح مورد تایید شما از مدتها قبل از انتخابات شخص رئیس‌جمهور را متهم به دروغگویی نمی‌کرد. مگر تقلب در انتخابات را عنوان نمی‌کردند مگر دستگاه‌های مورد تایید نظام را مخدوش جلوه نمی‌دادند، آیا اینها بذر تردید نبود.

8- جناب آقای هاشمی افرادی که در روز جمعه در نماز حاضر شده بودند در یکی از شعارهایشان می‌گفتند هاشمی سکوت کنی خائنی، شما بفرمایید چه چیزی از دید آنها اگر مطرح نمی‌کردید و یا بهتر بگوییم چه سخنی را باید مطرح می‌کردید که از نظر آنها اگر مطرح نمی‌شد خائن بوید؟ آیا عبور از خون شهدا، عمل به سفارش و وصیت حضرت امام (ره) در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، تائید نظام و انتخابات، ‌اینها خیانت است که این افراد از شما خواستند از آنها عبور کنید؟

9- جناب آقای هاشمی، مگر آقایانی که از سوی مردم انتخاب نشدند جز ادعا و سخن دلیل دیگری هم بر صدق گفتار خود در مورد مخدوش بودن انتخابات داشتند؟ اگر داشتند چرا آن را به شورای محترم نگهبان ارائه ندادند؟ چرا در فرصت داده شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای حضور در شورای نگهبان استفاده نکردند و در جلسات دعوت شده حضور نیافتند؟ حالا بفرمایید اینها بی‌اعتمادند یا 40 میلیون رای دهنده ایرانی که به فرمان رهبرشان گوش داده و حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند؟

و در آخر جناب آقای هاشمی هزاران سوال در مورد سخنان و رفتار اخیرتان وجود دارد اما می‌توانید خدمتگزاری باشید برای مردم در خدمت ولایت و فراموش نکنید کسانی که الان خودشان را پشت سر شما قرار داده‌اند در مجلس ششم چه بر شما روا داشتند، لقب عالی جناب سرخ‌پوش را اینها به شما دادند؟ شما را متهم به چه و چه کردند و همین امت حزب الله بود که در آن زمان از شما حمایت کرد و الان نیز انتظار دارد که شما پشت سر رهبری دین خود را به نظام و انقلاب همچون گذشته ادا نمایید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 مرداد 1388
شورای هماهنگی انقلاب در مقابل شاخص انقلاب!
به کجا می رويم؟!
نا شناس 3 مرداد 1388
ادبیات گذشته شورای هماهنگی انقلاب از این جنس نبود،آیا تندروها نفوذ کرده اند؟!چون این ادبیات سخن گفتن با یک بزرگتر و دعوت از ایشان برای نقش آفرینی های خاص نمی باشد!صادقی از ساری
نا شناس 3 مرداد 1388
شورای هماهنگی کیست که با اعضای اصلی انقلاب اینگونه صحبت می کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.